dissabte, 12 de gener del 2008

Agraïments a l'arrancada

Fa tot just quatre dies que es va obrir el blog i ja he rebut els primers comentaris, molts més dels que em pensava i tots molt encoratjadors.

Moltes gràcies, m'animeu a continuar. No voldria que això sonés a amenaça, només és una decissió.

Ah, m'oblidava l'agraïment a la persona que em va engatussar i a qui es deu el nom del blog, diferent al que jo, clàssic com sóc, hauria posat: BTTgirona.
Aquests primers dies aniré treballant en el format per fer-lo més agradable a la vista i més fàcil de llegir. Tinc la idea d'incloure-hi enllaços quan tingui més clar com fer-ho, per exemple al magnífic blog del noi de ses illes, amb les seves esfereïdores sortides pels llocs més inversemblants tant de casa nostra com de la seva aimada Menorca, o als d'altres amics i amigues del grup de BTT exploradors de l'Aconcàgua, aimants de les curses d'orientació, corredors de marató o que es perden per l'Africa. Suposo que m'en deixo algun, però és més per desconeixement que per desmereixement. I és que el nostre grup és ben variat, amb tot tipus d'inquietuts ben diferents i amb com a mínim un punt en comú: la passió per l'esport i el paisatge. O sigui, clients potencials del Decath... ai, que no voldria fer publicitat!

També tinc la intenció d'anar-hi incloent les cròniques de sortides passades, per tenir-ho tot "ben recollidet" i "mantenir totes les cròniques i recordar-les". O sigui que serà un blog que inicialment creixerà més ràpidament enrera que endavant. Espero, però, que entre tots fem que aviat l'endavant atrapi al darrere!