diumenge, 6 de gener del 2008

Engatussat

Ho he de reconèixer: hi ha qui té una habilitat especial per engatussar. I hi ha qui, com jo, es deixa engatussar fàcilment. Avui ho han tornat a fer. I ja em veus a mí escrivint en aquest bloc. Ara hauria de fer la declaració de principis, explicar què hi haurà, els motius d'obrir-lo, i no us preocupeu. Així ho faré. Però abans de res ha de quedar clara una cosa: algú m'ha engatussat per fer-lo.

Els que el llegiu suposo que, com que em coneixeu, ja us haureu imaginat que aquí s'hi aniran penjant temes relacionats amb un dels meus vicis, segurament el més inocu: la bicicleta de muntanya, en particular la crònica de les rutes que anem fent. Doncs això és el que trobareu aquí, aquells "rotllos" que fins ara us anaven arribant per correu a través del
grup de Google.

Apa, animeu-vos a dir-hi la vostra

2 comentaris:

cosMUNologia ha dit...

Ei!! que quedi clar que jo no hi tinc res de res de res a veure, eh??? ;O)!!!

En qualsevol cas, sigui de qui hagi estat la idea (juaaa!), molt benvinguda. Ostres!! Cada cop estem més modernitzats: GPSs, vídeos, galeria de fotos, google group, reportatges de les sortides quasi inmediats, actualitzacions d'activitats lúdiques, etc!!

Felicitats Josep Ma! Ara ja no tenim excusa per a no venir a les sortides (sempre que la ruta tingui bar, és clar!!)

Muah!!
Mun

j o a n f t ha dit...

Em sembla molt bona idea, perquè amb les cròniques que feies és pràcticament la mateixa feina penjar-ho en un bloc que enviar-ho per mail! Així pots arribar a més gent i et va quedant tot arxivat, més recollidet...

Molta sort i salutacions als afganesos!

Joan